Τι συμβαίνει όταν οι εικόνες της σχολικής καθημερινότητας «δραπετεύουν» από την αίθουσα και γίνονται τραγούδι; 📝🎸
Ως εκπαιδευτικός, οι ώρες μέσα στην σχολική αίθουσα μού προσφέρουν καθημερινά έμπνευση. Το τραγούδι «Ο Καλός ο Μαθητής» γεννήθηκε μέσα από αυτές ακριβώς τις στιγμές· είναι μια χιουμοριστική και γεμάτη ρυθμό ματιά στον «υποδειγματικό» έφηβο που όλοι έχουμε γνωρίσει (ή υπήρξαμε).
Από τον σεβασμό στο μάθημα και τα «άπειρα σημεία» της Γεωμετρίας, μέχρι το... απαραίτητο κινητό που κρύβεται κάτω από το θρανίο, οι στίχοι περιγράφουν με αγάπη τη ζωντάνια και τις αντιφάσεις της μαθητικής ζωής.
Είναι ένα τραγούδι αφιερωμένο σε όλους τους μαθητές...
Πολλές φορές αναρωτιέμαι πώς η λογική των αριθμών και η καθαρότητα μιας μαθηματικής απόδειξης μπορούν να συνυπάρξουν με το χάος της ανθρώπινης φύσης. Ως δάσκαλος, έμαθα να αναζητώ την αλήθεια στις λεπτομέρειες, όμως η αλήθεια της εποχής μας μοιάζει συχνά αβάσταχτη.
Το τραγούδι «Ο Θεατής» δεν ξεκίνησε ως μια προσπάθεια για δημιουργία, αλλά ως μια ανάγκη να εκτονώσω την πικρία που νιώθω βλέποντας τον κόσμο γύρω μου. Ζούμε σε μια πραγματικότητα όπου η ανθρωπιά υποχωρεί μπροστά στο κέρδος και οι μεγαλύτερες τραγωδίες της ανθρωπότητας σερβίρονται ως τηλεοπτικό προϊόν, ανάμεσα σε διαφημίσεις και προσφορές.
Μια καυστική ματιά στην κοινωνική ανισότητα και την απόσταση που χωρίζει δύο κόσμους. Από τη μια η επίδειξη του πλούτου, τα κονσέρτα και οι πολυτέλειες, και από την άλλη ο καθημερινός αγώνας για τα δανεικά και τις βασικές ανάγκες της οικογένειας.
Ένα τραγούδι που μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας για την πραγματικότητα που ζούμε.
ΤΙΤΛΟΣ: Ωδή στην Τηγανητή Πατάτα ή Shake στο Τηγάνι | Μουσική: ΤΝ | Βιντεοκλίπ: Δημιουργήθηκε με το Canva | ΣΤΙΧΟΙ: © 2026 Μάριος
Σε μια εποχή που η καθημερινότητα μας φορτίζει με γκρίζα νέα, η μουσική και η δημιουργία παραμένουν η πιο φωτεινή διέξοδος. Το «Shake στο Τηγάνι» δεν είναι απλώς ένα τραγούδι· είναι μια χιουμοριστική απάντηση στη θλίψη των ημερών και ένας φόρος τιμής στο αγαπημένο «καύσιμο» όλων μας την "πατάτα".
ΤΙΤΛΟΣ: Σαν μπόρα του νοτιά | Μουσική: ΤΝ | Βιντεοκλίπ: Δημιουργήθηκε με το Canva | ΣΤΙΧΟΙ: © 2026 Μάριος
Αυτό το τραγούδι είναι η κραυγή για την ψυχική πίεση και το άγχος της επιβίωσης. Για όλους τους σύγχρονους μαραθωνοδρόμους της δουλειάς και των υποχρεώσεων...
Ποιος χρειάζεται χάρτες όταν έχει βρει την αδελφή ψυχή;
Το νέο τραγούδι των FractalZ, "Μάτια μου, με σένα ταξιδεύω", είναι εδώ για να μας πάρει πάνω σ' ένα συννεφάκι, μακριά από τη ρουτίνα και τη λογική. Είναι μια Ποπ-Τζαζ μπαλάντα αφιερωμένη στην αγάπη που λειτουργεί ως αιώνιο φως και κινητήρια δύναμη.
Χαρίστε στον εαυτό σας μερικά λεπτά απόδρασης.

Ευχαριστούμε την εταιρεία 3Τ-Πολυδομική για τη φιλοξενία που μας προσφέρει στο server της, και για το έτος

Ακούστε περισσότερα τραγούδια από το μουσικό μας κανάλι στο YouTube εδώ...

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 127 guests και κανένα μέλος
Πέρα από την εικόνα, πώς είναι δηλαδή στην όψη το Διάστημα και τι υπάρχει «εκεί έξω», οι αστροναύτες έχουν περιγράψει τη μυρωδιά του διαστήματος και εντυπωσιάζουν με αυτά που λένε ότι έχουν μυρίσει εκεί. Σύμφωνα με τον αστροναύτη της NASA Ντον Πέτιτ, στο Διάστημα υπάρχει μια διαπεραστική μυρωδιά που σε πολλούς θυμίζει ψημένο κρέας. Ο λόγος που κυριαρχεί αυτή η μυρωδιά είναι γιατί οι αστροναύτες μύριζαν πολυκυκλικούς αρωματικούς υδρογονάνθρακες (PAH), ενώσεις οι οποίες παράγονται κατά τον σχηματισμό πλανητών και άστρων.
Οι ίδιες ενώσεις, σύμφωνα με τον Τζεφ Όισι, ερευνητή στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Νέας Υόρκης, παράγονται και στη Γη, όταν κάνουμε μπάρμπεκιου, οπότε η «σύνδεση» είναι εμφανής. Στον Sagittarius B2 η μυρωδιά που κυριαρχεί είναι βατόμουρα και ρούμι. Όπως παρατήρησαν οι ερευνητές, μεταξύ των χημικών ενώσεων που εντοπίστηκαν στο κέντρο του Γαλαξία ήταν ο μεθανικός αιθυλεστέρας (C3H6O2), που δίνει τη χαρακτηριστική μυρωδιά στα βατόμουρα και την αντίστοιχη γεύση στο ρούμι.
Περισσότερα...«Che fece .... il gran rifiuto»
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τό 'χει έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι, όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει εκείνο τ' όχι - το σωστό - εις όλην την ζωή του.
Κωνσταντίνος Καβάφης
Ο ιστότοπος αυτός, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία βοηθούν να βελτιωθεί η περιήγησή σας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτή την πολιτική...