«Serious games»

Τα «serious games», τα παιχνίδια που σχεδιάζονται για να διευκολύνουν τη μάθηση μέσα από διαδικασίες πιο ευχάριστες από την παπαγαλία, αρχίζουν να δοκιμάζονται και για τις ανάγκες της ελληνικής εκπαίδευσης.

«Serious games»
«Τα serious games προσπαθούν να αξιοποιήσουν την εκπαιδευτική δυναμική των ψηφιακών παιχνιδιών με πιο ανοιχτές και ευέλικτες μαθησιακές μεθόδους και όλα αυτά με ευχάριστο και βιωματικό τρόπο», επισημαίνει η Μαρία Σαριδάκη, ερευνήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, ειδική στα serious games και την εκπαιδευτική αξιοποίησή τους.

 

«Πλέον σε τάξεις, ακαδημαϊκές αίθουσες, εταιρείες αλλά και σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, ο χρήστης χρησιμοποιεί την κινητή του συσκευή ή τον υπολογιστή του για να περιηγηθεί σε αφηγηματικά περιβάλλοντα και να φέρει σε πέρας αποστολές που διευκολύνουν τη μάθηση και την εμπλοκή του με το μαθησιακό περιεχόμενο. Οταν μιλάμε για την εκπαίδευση, το ψηφιακό παιχνίδι είναι ένα δυναμικό μέσο, ικανό να εισαγάγει με βιωματικό τρόπο τον παίκτη σε νέα θέματα και να αποτελέσει κάτω από τις κατάλληλες προϋποθέσεις εκπαιδευτικό σύμμαχο».

Μια ιδέα επ' αυτού καλούνται να πάρουν δάσκαλοι, καθηγητές, γονείς και απλοί χρήστες στην έκθεση που θα πλαισιώσει το επικείμενο συνέδριο με θέμα «Serious Game Showcase & Challenge» στην Ελληνοαμερικανική Ενωση. Την τελευταία μέρα του συνεδρίου, 22 Οκτωβρίου, η είσοδος θα είναι ελεύθερη (9.00-15.30). Θα υπάρχουν παιχνίδια από εταιρείες αλλά και από ανεξάρτητους δημιουργούς, μερικοί εκ των οποίων, μάλιστα, είναι έλληνες εκπαιδευτικοί.

«Ελπίζουμε η έκθεση να αποτελέσει μια πρώτη ευκαιρία για τους εκπαιδευτικούς να έρθουν σε επαφή με το ψηφιακό παιχνίδι, να το εντάξουν στην εκπαιδευτική τους πρακτική και -γιατί όχι- να φτιάξουν και αυτοί τις δικές τους δημιουργίες», καταλήγει η Μ. Σαριδάκη.

ΠΗΓΗ: enet.gr